Overblog
Edit post Follow this blog Administration + Create my blog
عطر و ادکلن اورجینال

فروشگاه ال سی کالا یکی از بزرگترین فروشگاه ها در زمینه عطر و ادکلن اورجینال می باشد و انواع عطر و ادکلن را با قیمت مناسب و با تضمین اصالت کالا برای شما فراهم اورده است.

عطر زنانه اکلت دی آرپیج لانوین مدل Lanvin Eclat d´Arpege 100ml EDP

عطر زنانه اکلت دی آرپیج لانوین ( Lanvin Eclat d´Arpege ) . برند لانوین با همکاری عطرساز برجسته، کارین دابرویل در سال 2002 عطری خنک و ملایم مخصوص روزهای دوست داشتنی بهار و تابستان بنام اکلت آرپیج لانوین را روانه بازار کرد‏.‏
لانوین اکلت زنانه (لنوین اکلت دی آرپج) در بین عطرهایی با گروه بویایی گلی گیاهی قرار دارد و دارای ماندگاری و پخش بوی خوبی می باشد.
رایحه دلنشین این عطر با بوی برگ چای و اسطوخودوس آغاز می شود‏.‏ در قلب خود شکوفه های هلو، برگ بهار نارنج و و مشک را دارد‏.‏ و با رایحه دلنشین اقاقیای بنفش، یاس بنفش، گل صد تومانی، چوب سدر و اسمانتوس چینی پایان می باید‏.‏ رایحه این عطر به قدری شیرین و دوست داشتنی است که مانند یک موسیقی زیبا روح و روان انسان را به بازی می گیرد. 
ال سی کالا تجربه خرید عطر لانوین اکلت دی آرپج را به تمام بانوان خوش سلیقه و علاقه مند به بوی زیبا و لذت بخش پیشنهاد می کند.

فروشگاه ال سی کالا عطر زنانه اکلت دی آرپیج لانوین را با قیمت مناسب و تضمین اصل بودن کالا برای شما فراهم اورده است تا از خرید عطر و ادکلن اورجینال لذت ببرید.

Share this post
Repost0
To be informed of the latest articles, subscribe:
Comment on this post